Välkomna

Älskar livet, både i med och motgångar hur knäppt det än må låta, men motgångar är utmaningar som får en att växa om de bemöts rätt.
Jag har inget precist bestämt syfte längre med denna bloggen annat än att använda den för att ge utlopp för vad det än må vara när det än må vara., men jag älskar att skriva och detta är ett sätt att få utlopp för det samtidigt som jag kan dela med mig av mina stora intressen här i världen.
Det handlar då om bla fotografering och måla, men framförallt det mediala/mediumskap och ockulta, tarot och annan spådom, andar och änglar, reinkarnation, tidigare liv, healing osv
Psykologi och kriminologi kommer säkert också komma upp eftersom även det är något jag brinner för.
Av det som är mer "författarakrivet" så kommer en del saker har kopplingar till mig och är bara skrivna för att jag vill skriva och andra är helt uppdiktade och vissa lite mix. Inte kommer ni få veta var som är vad heller, det förblir min hemlighet ;-)
Tveka inte att maila med frågor eller ämnen ni tycker är intressanta eller vad det ju kan vara. Är bara att antingen kommentera eller maila till följande adress; sagaliten.blogspot.se@hotmail.com
Kom gärna med synpunkter på det ni läser eller bara lämna ett litet fotavtryck :-)
// Må väl allihopa

(PS. hittar du under presentation ;-) DS.)

onsdag 12 oktober 2016

Chrakraboost och tarot och lite galet :-)

Hej allihop

Vad webseminarium om aura och färger här om dagen. Ko då in på sätt att stärka upp sina chakran på bland annat genom att tex använda Orangea strumpor (eftersom det är en chakra färg som finns långt ner så ska man helst inte ha det på ovankroppen tex)
Men i alla fall tänkte jag att nu ska jag på strumpjakt, så googlade utan större framgång måste jag erkänna,
Hittade bland annat denna.
What to say?!?
Och ja, jag skrattade så jag grät när jag såg den, för att sen tänka att nä, men det blir ju fel med orange på överkroppen ;-D

Efter ett tags misslyckat sökande så fick jag en i mina ögon briljant idè, strumpor då är man ju begränsa till enbart nederdelen och där är ju tex röd, orange och gul helt okej, men tex blå eller lila ska inte användas på nederdelen av kroppen. Då blir det fel i energifrekvenserna.
Så slog det mig *trumvirvel* BENVÄRMARE :-D
Så just nu är behvärmare i alla möjliga färger på väg mot mig, för de som har färger som ska vara på övre delen av kroppen kan man ju alltid sätta på armarna *tada*

Här får ni se en del av de tjusiga färgerna som är på ingång
(Ej nedre raden då)
.

Och sist men inte minst så råkade jag visst köpa en ny tarotlek till. Denna heter Gilded Tarot och jag tyckte den var himlans fin. Här är lite smakprov även på den och med det önskar jag er alla en strålande dag och simma lugnt ;-)
Längar efter mina hyllor nu, Behöver plats typ för några veckor sen ;-D


3 kommentarer:

  1. Hihi vilken ball bodysuite 😂
    Men va coolt att man kan använda färger så.
    Hade jag ingen aning om...

    SvaraRadera
  2. Lär nytt varje dag

    Den leken har jag. Gillar den asmycke

    SvaraRadera