Välkomna

Älskar livet, både i med och motgångar hur knäppt det än må låta, men motgångar är utmaningar som får en att växa om de bemöts rätt.
Jag har inget precist bestämt syfte längre med denna bloggen annat än att använda den för att ge utlopp för vad det än må vara när det än må vara., men jag älskar att skriva och detta är ett sätt att få utlopp för det samtidigt som jag kan dela med mig av mina stora intressen här i världen.
Det handlar då om bla fotografering och måla, men framförallt det mediala/mediumskap och ockulta, tarot och annan spådom, andar och änglar, reinkarnation, tidigare liv, healing osv
Psykologi och kriminologi kommer säkert också komma upp eftersom även det är något jag brinner för.
Av det som är mer "författarakrivet" så kommer en del saker har kopplingar till mig och är bara skrivna för att jag vill skriva och andra är helt uppdiktade och vissa lite mix. Inte kommer ni få veta var som är vad heller, det förblir min hemlighet ;-)
Tveka inte att maila med frågor eller ämnen ni tycker är intressanta eller vad det ju kan vara. Är bara att antingen kommentera eller maila till följande adress; sagaliten.blogspot.se@hotmail.com
Kom gärna med synpunkter på det ni läser eller bara lämna ett litet fotavtryck :-)
// Må väl allihopa

(PS. hittar du under presentation ;-) DS.)

fredag 25 december 2015

Årets sista fullmåne - årets sista rening och frigörelse

Dags att jag är sista frigörelseprocessen nu den 25:e i 12:e detta är årets sista fullmåne. Fullmåne förknippas dels med att avsluta saker, en frigörelse, att önska sig vad man vill bli fri från att slippa negativa och neddragande känslor och tankar och omvandlar till kärleksfulla tankar, känslor och styrkor. Själv har jag en del jag skulle vilja skaka av mig och lämna här i 2015. Lite måste tyvärr hänga kvar, men jag får hoppas att det mesta negativa stannar här ändå.

Fullmånen ger också extra starka energi vilket såväl kan hjälpa önskningar att slå in, samtidigt som månljuset renare  och neutraliseras energi såväl kristaller som tarotkortlekar/orakelkort osv

Om man tittar på en sida jag hittat som har med numerologi och änglabudskap att göra så innebär 25 en uppmuntran till en att göra viktiga förändringar i livet som kommer att medföra nya möjligheter din väg och kommer att förbättra ditt liv på underbart inspirerande sätt.
Är nu i 12 månaden så kikade även på siffran 12 som representerar cykler av erfarenhet och förnyelse mot en högre medvetenhet, kunskap och högre visdom, känslighet, utbildning och intellektet. Den "go-getting" nummer 1 blandas med "känsliga" nummer två gör nummer 12 ett mycket balanserat antal.
Båda talen känns som en bra kombination för att få en bra nystart känner jag.

Alla har vi olika tanka och funderingar som känns rätt för just dig. Själv skriver jag ofta. För mig blir det ett konkret utlopp för energierna och sen kan man antingen försegla det i ett kuvert eller så kan man bränna upp det eller vad man nu väljer att göra. Oavsett så finns det inga rätt eller fel här utan följ det som känns rätt och riktigt för just dig.

Jag vet inte vad ni säger, men jag tänker i alla fall avsluta mitt år med att utnyttja månens kraft till max och göra frigörelse eller avslutningsritual för att lämna allt gammalt tråkigt bakom mig och börja färsk igen nu 2016.
Ni som missade fullmånens klimax igår kan fortfarande passa på att utnyttja sista fullmånsenergin innan den är över.


(Länge till sidan med numerologi och änglabudskap för den som vill veta mer.
http://sacredscribesangelnumbers.blogspot.se/p/index-numbers.html )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar