Välkomna

Älskar livet, både i med och motgångar hur knäppt det än må låta, men motgångar är utmaningar som får en att växa om de bemöts rätt.
Jag har inget precist bestämt syfte längre med denna bloggen annat än att använda den för att ge utlopp för vad det än må vara när det än må vara., men jag älskar att skriva och detta är ett sätt att få utlopp för det samtidigt som jag kan dela med mig av mina stora intressen här i världen.
Det handlar då om bla fotografering och måla, men framförallt det mediala/mediumskap och ockulta, tarot och annan spådom, andar och änglar, reinkarnation, tidigare liv, healing osv
Psykologi och kriminologi kommer säkert också komma upp eftersom även det är något jag brinner för.
Av det som är mer "författarakrivet" så kommer en del saker har kopplingar till mig och är bara skrivna för att jag vill skriva och andra är helt uppdiktade och vissa lite mix. Inte kommer ni få veta var som är vad heller, det förblir min hemlighet ;-)
Tveka inte att maila med frågor eller ämnen ni tycker är intressanta eller vad det ju kan vara. Är bara att antingen kommentera eller maila till följande adress; sagaliten.blogspot.se@hotmail.com
Kom gärna med synpunkter på det ni läser eller bara lämna ett litet fotavtryck :-)
// Må väl allihopa

(PS. hittar du under presentation ;-) DS.)

onsdag 16 november 2016

Länk för att låta ljusarbetet sprida som en löpeld.

Jag ville göra något för att sprida ljusarbetet så imorgon kommer jag ge distanshealing med en lite annorlunda twist. Dagen som gäller är 17/11
Jag har fått lära mig att man genom att enbart ge kan ge bort sin energi, att det kan bli en obalans som skapa en skuld så därför valt att göra lite annorlunda, för det vill jag inte varken för min egen del eller de som tar emot  💞

Vad innebär då det undrar ni säkert 😊

Jag vill skapa ett "paying it forward"-system med 4 grenar där 3 går utåt och 1 återges till givaren.
Vad det innebär är lite är upp till en själv. EJ pengar
I tillbakaledet till mig kan man dra ett kort, prova på en avläsning, vad man vill. Behöver inte vara stort och behöver inte kunna utan öva, testa något, vad man vill.
I de 3 utgående leden väljer man helt och hållet själv vad man ska ge (kan vara allt ifrån något medialt på nätet till att hjälpa någon med något, var påhittiga).
Min önskan är att alla sen ber om samma av de 3 man ger de utgående till.
Kom ihåg, det behöver inte vara så avancerat. Våga leka med det och ha kul och skrid kärleken.
🌟I en tid av oroligheter, hat och rädslor vill jag skapa en kedja av  ljusarbete som växer och sprider sig som en löpeld av kärlek🌟

Nu är det bara att vänta och se hur många som vill vara med på tåget.
Vill du? Då hittar du det i FB-gruppen Ljusbärarna - vägledning, tarot, healing, avläsning, samtalsstöd

Hela inlägget med beskrivning av healingen och allt ser ut såhär



"Distanshealing till alla som vill ha, som även är villiga att ge en smula.
Nyfiken? Läs då vidare, men läs allt innan ni sätter ett 💗för att delta
Var inte rädd att fråga om du är osäker på något

Torsdag 17/11
20:00-20:30
Drick mycket vatten både innan och efter 💞

Jag har fått lära mig att man genom att enbart ge kan ge bort sin energi, att det kan bli en obalans som skapa en skuld. Här har jag därför valt att göra lite annorlunda, för det vill jag inte varken för min egen del eller er mottagare 💞
Jag vill på detta sätt ge mesta möjliga, till flesta möjligt, för vad var och en har möjlighet att återge 💞💗💞
Vad innebär då det undrar ni säkert 😊
Jag vill skapa ett "paying it forward"-system med 3 grenar där 2 går utåt och 1 återges till givaren.
Vad det innebär är lite är upp till dig. EJ pengar
I tillbakaledet till mig kan du dra ett kort, prova på en avläsning, vad ni vill. Behöver inte vara stort och behöver inte kunna utan öva, testa något, vad du vill
I de 2 utgående leden väljer du helt och hållet själv vad de ska vara (kan vara allt ifrån något medialt på nätet till att hjälpa någon med något, var påhittiga).
Min önskan är att ni ber om samma av de 2 ni ger de utgående till.
Kom ihåg, det behöver inte vara så avancerat. Våga leka med det och ha kul.
🌟I en tid av oroligheter, hat och rädslor vill jag skapa en kedja av  ljusarbete som växer och sprider sig som en löpeld av kärlek🌟

-------------------------

Healingen jag tänkte ge är en där jag kombinerar följande metoder;
Memoria healing
Kundalini Reiki healing
Eterisk Kristall healing
Solljus och Månljus healing
Sätter jag arbetar med universum och andra sidan här är att jag kanaliserar energierna och sänder ut till var och en av er så att ni får en individuellt anpassad healing där universum väljer ut vilka de olika delarna i de olika healingmetoderna (såväl psykiskt och fysiskt, balanserar chakror och rensar meridianer) som ger dig en individuellt anpassad healing där du får det som är det absolut högsta bästa för dig här och nu. De väljer även ut vilka specifika stenar som passar just dig och var på kroppen de ska placeras.
🌟Allt du behöver göra är att skapa en behaglig stund där du ber att få ta emot, och sen bara njuta🌟
Detta är en stark healingmetod men upplevs av de flesta som väldigt behaglig.
Man kan även ha en viss kroppslig påverkan både under healingen och efter med förnimmelser och skapa en trötthet, det är fullt normalt.
Tänk på att dricka mycket vatten både innan och efter för att hjälpa till med utrensningen

-------------------------

Vad, hur, var du återger väljer du själv.
Antingen kan du bara sätta ett 💗 i tråden och skicka PM med det du vill återge.
Eller så återger du direkt här i tråden, det är helt upp till dig 💞
Och känn ingen press på prestige eller krav här. Öva på en avläsning eller aura eller något. Vad du känner att du kan ge och om det i sin tur ger dig mer än healingen i form av övning så gläder det mig bara 😊
🌟 Våga leka och utvecklas 🌟

Ha en strålande dag 🙏"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar