Välkomna

Älskar livet, både i med och motgångar hur knäppt det än må låta, men motgångar är utmaningar som får en att växa om de bemöts rätt.
Jag har inget precist bestämt syfte längre med denna bloggen annat än att använda den för att ge utlopp för vad det än må vara när det än må vara., men jag älskar att skriva och detta är ett sätt att få utlopp för det samtidigt som jag kan dela med mig av mina stora intressen här i världen.
Det handlar då om bla fotografering och måla, men framförallt det mediala/mediumskap och ockulta, tarot och annan spådom, andar och änglar, reinkarnation, tidigare liv, healing osv
Psykologi och kriminologi kommer säkert också komma upp eftersom även det är något jag brinner för.
Av det som är mer "författarakrivet" så kommer en del saker har kopplingar till mig och är bara skrivna för att jag vill skriva och andra är helt uppdiktade och vissa lite mix. Inte kommer ni få veta var som är vad heller, det förblir min hemlighet ;-)
Tveka inte att maila med frågor eller ämnen ni tycker är intressanta eller vad det ju kan vara. Är bara att antingen kommentera eller maila till följande adress; sagaliten.blogspot.se@hotmail.com
Kom gärna med synpunkter på det ni läser eller bara lämna ett litet fotavtryck :-)
// Må väl allihopa

(PS. hittar du under presentation ;-) DS.)

måndag 24 augusti 2015

Förändringens tider är här

Senaste tiden har innehållit en hel del saker som gjort att jag blivit allt mer övertygad om att slumpen inte är någon tillfällighet. Och senaste dagarna har verkligen visat att det är så, det är nu bortom allt tvivel.
Det kommer göra att det från och med nu kommer ske en del förändringar i mitt liv, mitt sätt att vara och även detta med att återgå till detta med att skriva. Jag kommer inte längre använda mig av regler och ramar kring skrivandet annat än de jag själv väljer att sätta upp.
Jag kommer inte heller som det känns nu använda mig av Skrivpuff (om det nu ens finns kvar) utan kommer helt förändra mitt förhållningssätt till vad och hur jag skriver. Jag kommer följa min intuition  i en helt annan utsträckning och vad det innebär får vi se. Det får framtiden utvisa.

Hur mycket eller lite jag kommer skriva är även det något framtiden får utvisa. Jag är fortfarande svårt sjuk vilket innebär att jag måste sätta hälsan och mig själv i det främre rummet.

Var tidigare väldigt bestämd över att jag inte skulle vara speciellt privat här, men vi får se, även det kanske kommer omvärderas.

Jag har blivit uppmanad att börja skriva, skriva mycket och bara låta det flöda så vad som kommer ut återstår att se.

Jag kan inte säga till någon varför de ska intressera sig eller följa det just lilla jag skriver, men alla själar är givetvis välkomna att följa med mig på denna resan, vart den än må ta vägen. Allt jag vet är att det kommer bli en spännande resa.

Hur kan jag veta det när jag inte ens vet syftet med det hela kanske någon undrar, men ja, jag kan inte säga annat än att senaste dagarnas event säger mig att det kommer bli så och eftersom jag inte tror att slumpen är en tillfällighet utan att allt händer när det ska oavsett syftet med det hela så tänker i alla fall jag spänna fast säkerhetsbältet och se vart detta bär av.

Bara ett litet kort intro inför en oviss framtid som troligen kommer klarna allt mer med tiden.
Kommer även ändra lite här på sidan, om jag nu kan få ordning på det ;) men börjar med detta lilla i alla fall.

Godnatt gott folk och må John Blund göra oss alla sällskap :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar