Välkomna

Älskar livet, både i med och motgångar hur knäppt det än må låta, men motgångar är utmaningar som får en att växa om de bemöts rätt.
Jag har inget precist bestämt syfte längre med denna bloggen annat än att använda den för att ge utlopp för vad det än må vara när det än må vara., men jag älskar att skriva och detta är ett sätt att få utlopp för det samtidigt som jag kan dela med mig av mina stora intressen här i världen.
Det handlar då om bla fotografering och måla, men framförallt det mediala/mediumskap och ockulta, tarot och annan spådom, andar och änglar, reinkarnation, tidigare liv, healing osv
Psykologi och kriminologi kommer säkert också komma upp eftersom även det är något jag brinner för.
Av det som är mer "författarakrivet" så kommer en del saker har kopplingar till mig och är bara skrivna för att jag vill skriva och andra är helt uppdiktade och vissa lite mix. Inte kommer ni få veta var som är vad heller, det förblir min hemlighet ;-)
Tveka inte att maila med frågor eller ämnen ni tycker är intressanta eller vad det ju kan vara. Är bara att antingen kommentera eller maila till följande adress; sagaliten.blogspot.se@hotmail.com
Kom gärna med synpunkter på det ni läser eller bara lämna ett litet fotavtryck :-)
// Må väl allihopa

(PS. hittar du under presentation ;-) DS.)

fredag 15 januari 2016

En oväntad fredagsunderhållning

Ringde en kvinna som är medium som jag träffat innan som jag har lite som min rådfrågade eller mentor för att höra om en grej och och slutade med ett 2 timmar långt samtal.
Blev väldigt lite prat om just frågan, men väldigt mycket prat om annat.

Mormor bla skyndade sig bort och satte sig i halsen på henne och det förmedlades saker som för den här kvinnan inte betydde något alls, men för mig var det direkt kopplat till mormor, då pratar vi så specifikt som att det togs upp ringblommans läkande effekt tex och min mormor brukade göra ringblomsalva. Och även andra personlighetsdrag som inte skulle gått att veta.

Från det blev det plötsligt även lite siande på köpet. Om hur hon såg kring min mediala förmåga och utveckling och vad jag måste tänka på, men även vad jag kommer bli bra på. Även kring saker jag redan nu upplever och där jag fick bekräftat att jag vet ju svaren så varför ifrågasätter jag det. Men även annat, saker jag kommer göra, inget jag kommer gå in på specifikt nu för det vill jag hålla för mig själv, men det var ett otroligt givande, trevligt och utvecklande samtal.

Nämndes även Ester Hicks och "Abraham" vilket jag lustigt nog för 2 dagar sen kollade på föredrag om på youtube så visste precis vad hon pratade om vilket jag inte vetat där och då.

Hela samtalet blev egentligen nästan som en mix av en egenseans och medial rådgivning. Det var ju inte tanken egentligen men nu var det just så det blev och fick jätte mycket info om saker som jag inte fått om vi inte pratat.

Visste redan innan att jag har en spännande väg framför mig, men blev ännu mer förväntansfull nu, så mycket som bara väntar på att jag ska vara redo.

Och självklar vill jag att allt ska hända igår, men samtidigt så vilar jag i tryggheten att allt kommer ske när det är meningen att det ska ske. Jag tvivlar inte en sekund och tror  att mina drömmars mål är närmare än jag vet.

Var tvungen att ringa och prata men älskade mammsen efteråt och få lite av sakerna som jag hade för mig bekräftat och slogs än en gång av hur glad jag är att just hon är min mamma.

Vilket spännande liv jag har. Må låta ego, men jag är förbannat glad att jag är jag och ingen annan.

Trevlig helg på er 💞💕💗💕💞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar