Välkomna

Älskar livet, både i med och motgångar hur knäppt det än må låta, men motgångar är utmaningar som får en att växa om de bemöts rätt.
Jag har inget precist bestämt syfte längre med denna bloggen annat än att använda den för att ge utlopp för vad det än må vara när det än må vara., men jag älskar att skriva och detta är ett sätt att få utlopp för det samtidigt som jag kan dela med mig av mina stora intressen här i världen.
Det handlar då om bla fotografering och måla, men framförallt det mediala/mediumskap och ockulta, tarot och annan spådom, andar och änglar, reinkarnation, tidigare liv, healing osv
Psykologi och kriminologi kommer säkert också komma upp eftersom även det är något jag brinner för.
Av det som är mer "författarakrivet" så kommer en del saker har kopplingar till mig och är bara skrivna för att jag vill skriva och andra är helt uppdiktade och vissa lite mix. Inte kommer ni få veta var som är vad heller, det förblir min hemlighet ;-)
Tveka inte att maila med frågor eller ämnen ni tycker är intressanta eller vad det ju kan vara. Är bara att antingen kommentera eller maila till följande adress; sagaliten.blogspot.se@hotmail.com
Kom gärna med synpunkter på det ni läser eller bara lämna ett litet fotavtryck :-)
// Må väl allihopa

(PS. hittar du under presentation ;-) DS.)

fredag 8 januari 2016

Spännande med feedback, me so happy

Då har jag nu fått lite feedback på lite tarotläggningar som jag gjort. En som bara var 1 kort till en person jag kände. En som också var 1 kort bara till en främling (första gången på en total främling). Och en stjärna med 6 kort för 2016 som är till en vän men som jag knappt haft någon kontakt alls med senaste året skulle jag nog säga så jag även om vi känner varandra väl så har jag ingen aning om hur det ser ut just nu runt henne annat än just ett samtal där hon berättade lite, men läggningen va 1 kort för nutid, 4 för var som kommer under året och vad man ska jobba med och 1 som är vad man uppnår om man följer det.

Person 1 tror väl lite men är ändå rätt skeptisk, men efter det kortet och ha följt min vägledning så har hon uppnått ett mål hon inte trodde hon skulle, så det känns superskönt att jag faktiskt kunnat hjälpa henne få ett mer harmoniskt och fridfullt liv.

Person 2 bekräftade mest genom att säga att det stämde väldigt bra och att det var lite vad hon trodde (mer än så har jag ju inte med att göra om hon inte vill berätta för det är ju hennes ensak, huvudsaken var att hon var nöjd och kände att det var rätt)

Och 3e personen erkände att hon faktiskt inte trot ett skit på sånt här med tarotkort och så och att eftersom vi kände varandra så kunde jag ju bara svänga ihop något, men sa till henne att jag är så nu så jag känner bara in så pass lite att jag använder mig av hjälp, använde 2 olika sidor nu för att kunna göra så bra som möjligt till henne och sa även att sen i texterna så blir det för mig som att vissa saker ser man intr medan andra registreras och för mig är det ett sätt som de där på andra sidan visar vad som är till just henne. Kan säga att hon sa att hon fick sig en liten smäll på fingrarna nu för hon insåg och erkände att jag ju fick fram saker som hon visste att jag inte visste och att det kändes som det stämde in väldigt bra, men eftersom det gäller 2016 så kan jag ju egentligen inte få någon ordentlig feedback där förrän en bit in i 2017 när hon kunnat se vad som faktiskt hänt och om resultaten uppnåtts eller vad man kan säga.
Så denna skeptiska person som inte trodde ett skit på detta erbjöd sig plötsligt som frivillig försökskanin för hon hade så mycket frågor hon hade velat ha svar på :-)
Så det får man väl se som en framgångshistoria när skeptikern plötsligt börjar vilja veta mer :-D


Och till alla er som tänker att ja men alla kort är säkert så att de passar alla så det e bara skitsnack, funkar inte alls, till er kan jag säga att tex i sista fallet var det 4 av 6 kort som tillhörde en av familjerna i vad man kallar lilla Arkanan och jag har aldrig tidigare fått fram ett kort från den familjen, varken till mig själv eller någon jag dragit för tidigare så nä, det ligger nog mer bakom det hela än ni tror ;-)

Tack och godnatt och trevlig helt på er allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar