Välkomna

Älskar livet, både i med och motgångar hur knäppt det än må låta, men motgångar är utmaningar som får en att växa om de bemöts rätt.
Jag har inget precist bestämt syfte längre med denna bloggen annat än att använda den för att ge utlopp för vad det än må vara när det än må vara., men jag älskar att skriva och detta är ett sätt att få utlopp för det samtidigt som jag kan dela med mig av mina stora intressen här i världen.
Det handlar då om bla fotografering och måla, men framförallt det mediala/mediumskap och ockulta, tarot och annan spådom, andar och änglar, reinkarnation, tidigare liv, healing osv
Psykologi och kriminologi kommer säkert också komma upp eftersom även det är något jag brinner för.
Av det som är mer "författarakrivet" så kommer en del saker har kopplingar till mig och är bara skrivna för att jag vill skriva och andra är helt uppdiktade och vissa lite mix. Inte kommer ni få veta var som är vad heller, det förblir min hemlighet ;-)
Tveka inte att maila med frågor eller ämnen ni tycker är intressanta eller vad det ju kan vara. Är bara att antingen kommentera eller maila till följande adress; sagaliten.blogspot.se@hotmail.com
Kom gärna med synpunkter på det ni läser eller bara lämna ett litet fotavtryck :-)
// Må väl allihopa

(PS. hittar du under presentation ;-) DS.)

måndag 18 januari 2016

Lika förvånad som hedrad, men så otroligt kul

Måste bara dela något roligt.
Igår hade jag fått ett mail av en som frågade om jag kunde tänka mig läsa av henne. Såg det först vid halv 2 och tänkte spara det till idag men min hjärna satte igång och först skrev jag bara det som dök upp i huvudet.
Tittade sen på hennes profilbild lite mer noga och tyckte mig se aura och fyllde därefter ut det hela med lite om aurans färg och betydelse, det som jag instinktivt kände var till henne.
Min hjärna har en tendens att föra så att visa saker registreras inte medan vissa lyfts fram och tror att det i nuläget är ett sätt som andevärlden hjälper mig att läsa av rätt.

Skrev sen till henne att jag gjort det, men kände att jag inte ville skicka det bara utan ville finnas tillgänglig för eventuella funderingar, känslor eller frågor. Tyckte det var mitt ansvar att finnas där för det. (Fick fram en del rätt djupa känslosamma grejer, men visste ju inte om det stämde eller ej, men var inte villig att ta risken att väcka saker och sen inte finnas där som stöd om det skulle behövas)

Så idag svarade hon att hon var redo när jag var. Jag påminde om att jag bara var nybörjare så att det skulle tas i beaktan.
Fick då höra att hon blev förvånad över det för hon hade hört att jag var jätteduktig vilket förvånade mig jättemycket. Jag hade tydligen läst av en väninna till henne som sagt at jag var jätteduktig och så därav att hon vände sig till mig. (Ingen aning om vem väninnan jag läst av var, men kul att hon var så nöjd att hon rekommenderade mig)

Sa då att hon kanske var nr 5-6 i ledet någonstans och sen skickade jag iväg min avläsning.

Efteråt fick jag svaret att oj vilken läsning. Nästan allt stämde. Enda saken som inte stämde var att jag fick känslan att hon jobbade med människor, barn eller vården, men det gjorde hon inte, men vill däremot, så var ju egentligen inte fel utan kanske var det mer framtida syn/känsla.
Är ju inget jag lärt mig känna skillnad på ännu, men jag måste ju säga att jag blev otroligt hedrad att någon annan rekommenderat mig för att jag är så otroligt duktig när jag fortfarande är så ny. Om jag rekommenderas nu, hur kommer det då bli när jag faktisk börjar lära mig mer "på riktigt" ☺️

Och lika förvånad blir jag varje gång måste jag erkänna ☺️

Men så mycket tur kan man inte ha. Någon förmåga måste jag ju ha....

Ville bara dela med mig av det roliga. Kände att jag växte lite på längden av det, men även i tron och vetskapen att faktiskt fungerar på något sätt.
Bara att acceptera och lyssna på ens innersta.

Ha en bra dag alla

2 kommentarer:

  1. Jobbiga färger att kolla på, för starkt grönt mot grönt och rött mot grönt blir jättesvårt att läsa för färgblinda eftersom de i gråskala oftast har samma toner och stör ut varandra. Skulle va nice med en överskriftsbild :) sidan känns lite opersonlig än så länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tar tacksamt emot synpunkterna och har inte haft en tanke på färgblindhet så tack. Ska försöka se till att göra justeringar snarast möjligt. :-)

      Radera